< center>

Vill du slippa frysa om rumpen?

När du tränar rejält svettiga pass så kan det vara värt att satsa lite pengar på underkläder som verkligen andas och transporterar bort svett och värme. Vem har inte tränat ett stenhårt pass i vanliga trosor som sedan är blöta och iskalla hela vägen hem till duschen??? På vintern har jag faktiskt med mig torra trosor till gymmet för att hålla mig varm om rumpan när jag går hem från gymmet efter att ha hållt pass. 
 
Här är ett jäkligt billigt alternativ som är suveränt, nämligen träningstrosor från Karitraa. De kostar bara 60kr på Stadium outlet (iaf i Västerås) och är gjorda för att transportera svett under  träningspasset så de torkar snabbt och blir därför inte kylande. Ingen kall mus här inte!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0