< center>

När det ballar ur.

När man tränar väldigt mycket så får man en väldigt bra kännedom om sin kropp och man känner av signaler och förändringar mycket lättare än "vanliga" människor. Jag känner av direkt när jag har ätit lite för lite och verkligen behöver ladda med en rejäl dos energi, och då snackar vi inte broccoli och ärtor direkt. Nej, när jag känner att kroppen skriker efter en kick så gör jag iordning chokladbollssmet! Yes, the snack of snacks people! Det är så jäklans gott och jag älskar att äta godsaker som jag själv har gjort så jag vet precis vad det innehåller.
 
Nu när jag kör lite mer sockerfritt så mixar jag ner några dadlar med smöret, kakon och havregrynen och det räcker för att stilla sötbegäret som kommer med lite energibrist. Det här lilla knepet gör att jag hamnar direkt i balans igen och jag äter med gott samvete!
 
 
 
 
 
 
Sen fick det ju gärna bli så här varmt igen! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0