< center>

Lite brist på träning.

Det har blivit lite träningstorka här på bloggen, men bara jag är helt kurerad från min förkylning så ska jag bomba rejält med inspirationsbilder. Jag älskar verkligen att vara på gymmet och just nu är jag inne i ett bra flow där jag orkar köra hårda, svettiga pass och återhämtningen fungerar och jag tycker mig se lite resultat i spegeln oxå. Mitt bästa tips för att få till rolig och framför allt riktigt svettiga pass som verkligen ger resultat är att köra cirkelträning. Det finns olika typer av intervaller och det finns appar att ladda ner som hjälper dig att hålla tiden tillsammans med din favoritmusik, och vill du verkligen känna på förbränning så är tabata suveränt! När jag väl är tillbaka på gymmet så tänker jag visa några riktigt bra cirklar som bygger upp hela din kropp och som inte tar för lång tid heller. En hel tabata är 32 minuter och tro mig, det räcker för att köra slut på dig! 
 
Det får bli ett litet kollage med gamla gymbilder så länge. :-) 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0