< center>

Jäklar vilken kick!!!

 
I morse gjorde jag något som jag aldrig har gjort i mitt liv. Jag lästa i går att kallbad och kallduschar är riktigt bra för hälsan, och ska bla boosta immunförsvaret rejält och ge bättre hy. Så, jag klädde på mig baddräkten under mina vanliga kläder, lämnade barnen på dagis vid 07.30 och cyklade sen raka vägen till badplatsen. Jag tänkte att ska det här bli av så måste jag göra det direkt utan att tveka eller börja tänka för mycket. 
Av åkte kläderna och som den lilla nybörjarfegis jag var så klev jag ner några steg från stegen innan jag slängde mig rakt ut och dök ner under ytan.
Jag SKREK! Men det var ett härligt skrik. Hela kroppen reagerade och adrenaliet sprutade och jag kände mig som ett litet barn på julafton. En sån liten liten grej gjorde så himla mycket för mitt humör och jag hade ett stort flin i ansiktet när jag cyklade till gymmet för att jobba. Att göra något helt nytt, helt utan planering eller vett och bara göra. Vilken kick! Det här kan jag starkt rekommendera och jag ska försöka fortsätta att bada även i höst så länge vädret är OK. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gjorde det! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0