< center>

Det verkar faktiskt funka!

För snart två veckor sen så bestämde sig jag och en träningskompis från gymmet oss för att testa lite LCHF bara för att se hur vi skulle reagera på det. Min kompis som är pastaälskare fick lite smått panik direkt, och jag har svårt för att utesluta en matgrupp helt och hållet så vi båda hade våra utmaningar.

Det som är helt otroligt är att ingen av oss har haft några större problem att lägga om kosten, och vi har inget sötsug och har framför allt inge lust att småäta. Båda har minskad hunger och har ändå bra energi. Vi är inte stenhårda och har inte uteslutit alla mejerier, men den nivå vi lagt det på räcker.

Min mage är äntligen mindre svullen på kvällarna och hela kroppen känns fastare. Även om man inte helt vill utesluta kolhydrater så är jag beredd att påstå att det skadar nog inte att undvika dem till ganska stor del för en mer balanserad hungerkänsla och min sötsug.

Äntligen en mindre svälld mage!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0