< center>

Dagisbaciller är gift!

Ja iaf om du frågar mig. Barnen började på dagis den här veckan, och redan dag två var minstingen snorig. Igår kände jag att nått inte stod rätt till i kroppen, och senare på eftermiddagen började det svida i halsen.
Under natten blev jag mycket sämre, och idag fick jag åka hem tidigare från jobbet för jag orkade helt enkelt inte. Så nu ligger jag däckad i soffan med värk i hela kroppen och en fin dos feber. Jag ska försöka få till något intressant på bloggen iaf, så imorgon kommer jag diskutera lite runt mejeriers vara eller icke vara. Trevlig kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

muskelmorsan.blogg.se

Tvåbarnsmamma som närmar sig 40 som älskar träning och kost. Följer inga dieter då samtliga har sina brister. Om jag får välja så äter jag helst vegetariskt. Delar med mig av träningstips och goda recept. Instagram: muskelmorsan1

RSS 2.0